Luca van der Geer is de nieuwe marketing coördinator van KTM Nederland. Luca volgt hiermee per heden Ursula Eggens op.
Luca is geen vreemde in de off-road wereld en crosst al vanaf zijn vierde. De kennis van de cross wereld zal hem goed van pas komen tijdens zijn werkzaamheden voor KTM. Luca wordt verantwoordelijk voor het vertalen van de internationale marketingstrategieën naar de Nederlandse markt en zo wordt hij ook het contactpersoon voor het officiële dealernetwerk, ter ondersteuning op het gebied van lokale marketing activiteiten.
Luca van der Geer: “Vanaf mijn vierde ben ik al actief betrokken bij de crosswereld en was het altijd al een droom om voor een organisatie als KTM te gaan werken. Vanaf het moment dat ik met mijn opleiding Sportmarketing en management begon is dat dan ook mijn doel geweest. Afgelopen september begon ik aan mijn stage bij KTM en heb ik door wat verschuivingen binnen het bedrijf erg veel kunnen leren. Toen de kans kwam om bij KTM te blijven kon ik deze natuurlijk niet laten liggen. Ik kijk uit naar deze nieuwe uitdaging en om te gaan werken voor dit fantastisch merk wat ieder jaar flinke stappen blijft zetten en doorontwikkeld om de marktpositie te versterken.”