De strandcross van Vlissingen..
Hans had er van tevoren al flink zin in om te crossen en de uitslag liegt er ook niet om. Terwijl het in de rest van Nederland niet te best weer was met de nodige miezerbuitjes, stuurde Hans deze foto.
Van de 45 (niet de minste) coureurs, werd Hans keurig in de eerste manche 8e en in de 2e manche 7e wat hem totaal op een 7e plaats bracht!
De concurrentie was pittig en Hans heeft de hele dag gestreden met Ton van Grinsven. Daar moest Hans toch zijn meerdere in erkennen. De tweede manche werd er geknokt om de 5e plaats maar kwam Hans ten val. Om dan nog als 7e de eindigen als de motor nog opgeraapt moet worden is best een prestatie. Het was in elk geval een goede training voor de Red Bull Knock Out in november.
De RALLYMOTOR,
De mannen zijn druk aan het sleutelen.. Ondanks dat het een nieuwe motor is, moet nagenoeg alles uit elkaar. Als je op zo’n rally als Le Dakar aangewezen bent op je materiaal, kun je maar beter drie-dubbel-zeker-weten dat alles goed vast en bezorgd zit. Genoeg te doen dus!
Wie kan zich niet de zout-etappe herinneren van vorig jaar..? De etappe waar er zo vreselijk veel op uitvielen. Dat komt doordat het zout (zeker in combinatie met zoveel water als daar) invreet op de stekkerverbindingen. Zeker met de nieuwe motoren ben je als rijder te afhankelijk van de stekkers. Als daar iets mis mee is pen je de pineut! Deze stekkers zijn straks hufterproof voor het geval de organisatie weer iets geks uit de hoge hoed trekt:-)
ONTWERPEN
Naast motorstickers, posters, teamkleding, crosskleding etc is er ook het ontwerp van de helm. Hapert aanhangerwagens is weer helmsponsor dus die moet er mooi op staan. Dat is wel gelukt toch? Hans is in elk geval erg blij met het ontwerp en de kleuren.
Komende zaterdag staat de enduro van Vorden op het programma.
Volgende week weer een update rond de voorbereidingen,
de uitslag van de Enduro wedstrijd
en een preview van de poster!